9 Ekim 2009 Cuma

Cansikintisi Pastasi


Bu pasta aslinda hem tesadüflerin üst üste gelmesi, hemde cansikintisinin bir araya gelmesiyle ortaya cikan bir pasta.

Bir önceki gün Kek yapmak istemistim (misafirlerim geliyordu), Firindan cikardigimda Kekim silikon kalibima tamamen yapismisti. Cikartmaya calisirken iyice dagilan Kek kirintilarini atmak yazigima geldi, ve buzdolabina kaldirip Elmali kurabiye yapmaya karar vermistim.
Kurabiyedende Elmali ic harci kalmisti, onu da buzdolabina kaldirmistim.

Ertesi gün evde yanlizdim, ve kendime bir ugras ariyordum.. Aklima Kek kirintilarim geldi, ve Elmali ic harcim.
Bende tuttum bunlardan bir pasta yaptim :)

Malzemeler:
  • 1 adet tutmamis Kek :)
  • biraz kalmis herhangi bir tatli ic harci
  • Krem Santi, veya Puding (Santim yoktu ben puding kullandim)
  • ve üstüne süslemeler..


Yuvarlak olan kalibiniza, veya bir Tas'a strec folyo seriyorsunuz ve kenara aliyorsunuz.
Ardindan Kekinizi bir Kabin icersine iyice ufaliyorsunuz, üzerine ister Süt ile, ister bira sekerli su ile veya Meyve suyu ile hafif islatip biraz yoguruyorsunuz, kirintilar birbirini tutmasi icin.
ve ardindan burada gördügünüz gibi önce kalibin dibine biraz kek harcindan koyuyorsunuz, ardindan ortasina ic harcini koyuyorsunuz (dikkat kenarlara fazla gelmeyin yoksa disari cikar) tekrar üstüne kek harcinizi güzelce bastira bastira koyuyorsunuz. üzerini folyoyla kapattirip buzdolabinda biraz dinlendiriyorsunuz, ben 1 saat tuttum.
Bu arada ister Krem Santiyi paketinde yazdigi tarife göre, veyahut pudinginizi hazirliyorsunuz.Kekinizi Buzdolabindan cikardiktan sonra üstüne örttügünüz strec folyoyu kaldirip Servis tabagini tersine kapatiyorsunuz (cevirince düz olacak sekilde) ve bir hamlede ters düz yapiyorsunuz. Kalibiniz kolayca cikacaktir arada folyo oldugu icin, ve kekin üzerindeki folyoyu da dikkatlice kaldirin.
Üzerine Pudingini gezdirdikten sonra süslemelerinizi dilediginiz gibi yapip servis edebilirsiniz. Ben cikolatali süslemeler kullanmistim.
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok: